أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۰۱۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۱ دی ۱۴۰۱
رئیس کل دادگستری استان کردستان از دستگیری و تعقیب قضایی مدیرکل اداره استاندارد استان، به اتهام ارتکاب جرایم ارتشاء و اختلاس خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: در ادامه مبارزه قاطعانه دستگاه قضایی با مصادیق مفاسد اقتصادی و اداری و با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات استان و دستورات مقام قضایی، مدیرکل اداره استاندارد و یکی از کارکنان این اداره کل، دستگیر شدند.

وی افزود: با عنایت به نوع جرایم ارتکابی و اینکه دلایل، قرائن و امارات کافی بر توجه اتهام به متهم دلالت می کند، متهمان با صدور قرار تامین کیفری منتهی به بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان با تاکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان‌ها و نهادها، از برخورد قاطع دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در ادارات سازمانهای مختلف خبر داد و تصریح کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصا جرایم مالی و اقتصادی، همواره یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان خواهد بود.

وی افزود: در این پرونده افراد دیگری هم در معرض اتهام هستند که بررسی‌ و تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

منبع: میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها