أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۱۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۲ دی ۱۴۰۱
رییس جمهور گفت: در سفر به استان یزد پیگیر مصوبات دور اول سفر هستیم و بعد از آن به دنبال این هستیم که نیازها و دغدغه‌های مردم این استان را رفع کنیم.

به گزارش پایگاه 598، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در بدو ورود به استان یزد در فرودگاه شهید صدوقی اظهار داشت: نظرات و دیدگاههای مردم و جوانان یزد را دریافت کردیم و امیدواریم با اطلاعاتی که دریافت کردیم آن چه دغدغه مردم استان هست را دنبال کنیم و اگر لازم است در تهران پیگیری نماییم.

رییس جمهور با تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) گفت: خدا را شاکرم در این ایام بسیار پرفضیلت توفیق یافتم به استان یزد سفر کنم و با مردم و پرتلاش استان و مدیران آن و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار کنم.

وی با ادای احترام به شهدای استان یزد، شهید آیت الله صدوقی و همه مفاخر استان اظهار داشت: این افراد فقط جزو مفاخر استان یزد نیستند بلکه جزو مفاخر ایرانی اسلامی و جهان اسلام محسوب می شوند.

رئیسی ادامه داد: در دور اول سفر به دلیل شرایط کرونایی موفق به دیدار با مردم نشدیم اما در این سفر ۲ روزه علاوه بر نشست با مدیران با مردم همه دیدار خواهیم داشت و بخشی از دین مردم استان را ادا می کنیم.

رییس جمهور یادآور شد: امیدواریم در این سفر ۲ روزه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم استان قرار بگیریم ضمن آنکه به برخی از شهرستانهای کم برخوردار هم سفر خواهیم کرد و از نزدیک مسائل آنها را دنبال می کنیم.

رئیسی ادامه داد: قبل از سفر جلسات متعددی با اقشار مختلف، مسئولان، نمایندگان مجلس برگزار و دیدگاه ها ، نظرات و پیشنهادات مردم استان و جوانان را دریافت کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها