أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۰۱۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۲ دی ۱۴۰۱
نشریه اسپانیایی در گزارشی از اهداف عربستان سعودی در جذب ستارگان سرشناس فوتبال پرده برداشت.

به گزارش پایگاه 598، عربستان سعودی این روزها در رسانه های دنیا به تیتر تبدیل شده و عامل اصلی این اتفاق انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به النصر است.

البته پروژه بزرگ سعودی ها در فوتبال به پایان نرسیده و به نظر می رسد جذب رونالدو آغاز کار خواهد بود. لیونل مسی رقیب سنتی رونالدو گزینه بعدی و به نوعی بمب بزرگ سعودی ها است.

در این زمینه نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا امروز در گزارشی از اهداف عربستان در جذب ستارگان فوتبال بالاخص رونالدو و مسی پرده برداشت و نوشت: پس از ورود کریستیانو رونالدو به عربستان هدف بعدی عربستان لئو مسی است. هدف دولت عربستان باز شدن در این کشور به دنیا و افزایش گردشگری است و آنها تلاش می کنند این کار را از طریق ورزش انجام دهند.

از اهداف اصلی عربستان سعودی در جذب ستارگان فوتبال گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ با نامزدی مشترک با مصر و یونان است. پیش از این پروژه بزرگ، آنها باید لیگ فوتبالشان را به بیشتر به دنیا نشان دهند و می خواهند این کار را با کمک دو ستاره بزرگ: کریستیانو رونالدو، که در عربستان است، و لئو مسی، که قرار است با یک پیشنهاد فضایی او را وسوسه کنند، محقق کنند.

در عربستان سعودی شایعاتی در مورد اینکه الهلال، بزرگترین رقیب النصر، می خواهد لئو مسی جذب کند و حاضر است پیشنهاد دستمزد سالیانه ۳۰۰ میلیون دلاری ارائه دهد و حتی حاضر به افزایش این پیشنهاد است. مبلغی که رد کردن آن دشوار است، اگرچه باید دید که آیا ابرستاره آرژانتینی با مهاجرت به کشوری با چنین آداب و رسوم متفاوت و آب و هوای پیچیده از نظر دما موافقت می کند یا خیر؟

در کشورهای عربی، لیگ فوتبال عربستان به دلیل رقابت بسیار زیاد بین باشگاه‌ها و سطح آن، به‌ویژه تیم‌های اصلی ریاض و جده، بیشترین پیگیری و ارزش را دارد. رقابت اصلی فوتبال این کشور در پایتخت میان الهلال و النصر است که اینجا در اسپانیا به عنوان "ال کلاسیکو" در نظر گرفته می شود. ما آن را «دربی ریاض» می نامیم، یک منبع به MD گفت: آنها از مسی می خواهند که با حضور در عربستان رقابتی با رونالدو را دوباره آغاز کند تا تمام توجه های دنیا به عربستان جلب شود مهمتر از همه، سطح لیگ را بالا ببرد و چشم تمام کره زمین به سمت عربستان سعودی باشد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها