أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۲۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۴ دی ۱۴۰۱
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش به تشریح جزئیات روند برگزاری امتحانات نهایی پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: سه سال است که ارسال فیزیکی برگه‌های امتحانی را به حوزه‌های امتحانی حذف کردیم و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ پاسخ برگ‌ها ساعت ۱۱ روز قبل از آزمون به حوزه‌های امتحانی ارسال می‌شود و ساعت ۱۴ همان روز پاسخ برگ‌های شخصی سازی شده برای حوزه‌های تصحیح الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فایل سؤالات امتحانی به صورت رمز شده در ساعت ۶:۴۵ تا ۷ صبح روز آزمون به حوزه امتحانی ارسال می‌شود، گفت: متصدی تکثیر سؤالات به اتاق تکثیر می‌رود و درب اتاق پلمب می‌شود و فقط رئیس حوزه در حوزه امتحانی، تلفن همراه دارد که رمز پنج دقیقه قبل از شروع آزمون برای وی ارسال می‌شود که در فرمی نوشته و از زیر درب به متصدی تکثیر داده می‌شود.

زارعی با بیان اینکه طراحان سؤالات آزمون ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل از آزمون در اتاق قرنطینه حضور دارند و سؤالات را طراحی می‌کنند، ادامه داد: در بین سؤالات امتحانی، سؤالات مفهومی هم داده می‌شود که دانش‌آموز باید کاملا دروس را درک کرده باشند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها