أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۲۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۵ دی ۱۴۰۱
داوطلبان وسایل الکترونیک نیاورند؛
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش از برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، حسن مروتی؛ معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در باره برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته اظهار کرد: امروز کارت‌ شرکت در کنکور از طریق سایت سنجش قابل دریافت است و داوطلبان با ثبت شماره داوطلبی و کد ملی کارت خود را دریافت کنند.

وی افزود: اگر داوطلبان در چند گروه آزمایشی شرکت کردند حتما برای هر کدام از گروه‌های آزمایشی دوم یا سوم، کارت مجزا دریافت همچنین به مشخصات ثبت شده توجه کنند، اگر داوطلبان مغایرتی در اطلاعیه خود مشاهده کردند، روز چهارشنبه به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند. 

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش ادامه داد: آدرس باجه‌های رفع نقص در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده است؛ امسال در تاریخ 29 و 30 دی ماه در 28 شهرستان کنکور برگزار می‌شود.

مروتی ضمن توصیه به داوطلبان مطرح کرد: با توجه اینکه کنکور امسال در زمستان برگزار می‌شود، داوطلبان قبل از روز امتحان حتماً مکان را بررسی و با توجه به سرما و یخ زدگی معابر برای حرکت اقدام کنند، حتما به گونه‌ای برنامه ریزی شود که طبق ساعت مقرر در حوزه حضور داشته باشند. شروع آمون ساعت 8:30 صبح است اما در حوزه‌ها از 7:30 صبح بسته می‌شود و داوطلبان تا قبل از ساعت 7:30 وارد حوزه امتحانی شوند. 

وی ادامه داد: داوطلبان هیچ وسیله شخصی به همراه خود نیاورند و از آوردن وسایل الکترونیکی حتماً خودداری کنند تنها وسایل مجاز مداد مشکی، تراش، پاک‌کن و خودکار است، اگر داوطلب وسایل الکترونیک به حوزه امتحانی بیاورد و از او گرفته شود حتی اگر وسیله خاموش باشد به عنوان تخلف محسوب می‌شود.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درباره قطع اینترنت بیان کرد: پیشنهاد ما این است با توجه به اینکه هم‌اکنون تقلب‌ها بر اساس وسایل الکترونیک است، اینترنت همراه آن هم در زمان برگزاری کنکور  علوم تجربی قطع شود، ما درخواست خود را ارائه کردیم و باید از وزارت ارتباطات پرسید که آیا موافق است یا خیر.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها