أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۳۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۷ دی ۱۴۰۱
با رضایت از عملکرد خمز؛
باشگاه تراکتور به «پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی خود پیشنهاد تمدید سه ساله قراردادش را ارائه داده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، باوجود جدایی قربان بردیف از تیم تراکتور و حضور پاکو خمز سرمربی اسپانیایی در این باشگاه، هواداران تراکتور نسبت به نتایج و نمایش تیم خود در چند دیدار گذشته امیدوارتر شده‌اند.

خمز در چهار بازی با تراکتور در لیگ برتر صاحب دو برد برابر پیکان و استقلال، یک تساوی با مس و یک شکست مقابل نساجی شد. این تیم در جام حذفی هم برابر استقلال عملکرد قابل توجهی داشت اما در وقت‌های اضافه و با دو ضربه پنالتی مغلوب حریف آبی پوش شد.

خمز در مرحله نخست قراردادی چند ماهه و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ (انتهای این فصل) با تراکتور امضا کرد که در صورت توافق طرفین، این قرارداد یک سال دیگر تمدید می‌شود.

با این حال عملکرد خوب تراکتور با این مربی باعث شد تا مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش دست به کار بشوند.

پیگیری‌ها حاکی است تراکتور پیشنهادی سه ساله برای تمدید قرارداد خمز داده است و قصد دارد این مربی را تا سال ۲۰۲۶ حفظ کند.

خمز که یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم اسپورتینگ خیخون در لیگ دسته دوم اسپانیا هم محسوب می‌شد، اما در نهایت مربی دیگری برای این تیم انتخاب شد.

این در شرایطی است که قرارداد خمز با تراکتور بندی دارد که با استناد به آن می‌تواند با هر باشگاه دیگری که می‌خواهد مذاکره و تراکتور را ترک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها