يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۳۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۷ دی ۱۴۰۱
پلیس ایالت کالیفرنیا از کشته شدن ۶ نفر از جمله یک مادر و نوزادش بر اثر تیراندازی در یک خانه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، شبکه آمریکایی «abc7» گزارش داد که بامداد دوشنبه، حوالی ساعت 03:30 به وقت محلی، صدای شلیک چند گلوله در یک مجتمع مسکونی در کالیفرنیا شنیده شد.

هنگامی که نیروهای پلیس به محل رسیدند، تعدادی از قربانیان را در خیابان و برخی دیگر را در خانه پیدا کردند.

مایک بودرو کلانتر شهرستان تولار در یک نشست خبری گفت: ما معتقد نیستیم که این یک اقدام خشونت آمیز تصادفی بوده است. این خانواده مورد هدف قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حداقل دو مظنون هنوز دستگیر نشده اند، افزود: ما معتقدیم باندهایی در این حادثه حضور دارند و تحقیقات برای کشف مواد مخدر در حال انجام است.

تعدادی از سناتورهای آمریکایی معتقدند کنترل سلاح راه حل مبارزه با خشونت های مسلحانه در آمریکا نیست بلکه باید با اجرای برنامه های سلامت ذهنی مردم، افزایش امنیت و ایمنی مدارس و استفاده از نگهبانان مسلح در مدارس، به کاهش این نوع حوادث کمک کرد.

آمار جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا نشان می دهد در سال 2020، بیش از 45 هزار آمریکایی در نتیجه خشونت های مسلحانه کشته شده‌اند که این رقم برای نخستین بار از میزان قتل بالاتر بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها