أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۴۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۹ دی ۱۴۰۱
برخی از کاربران برانداز و حامی خیزش اعتراضی، انتخاب رضا پهلوی به عنوان رهبر خیزش را برنتابیده و در فضای مجازی اعلام کردند که «من وکالت نمیدهم».

به گزارش پایگاه 598، پس از پررنگ شدن حضور رضا پهلوی در رسانه های معاند و ارائه مصاحبه های متنوع به منظور اینکه به مردم ایران خودی نشان دهد تا اظهار موجودیت کند، روز گذشته جمعی از سلبریتی های خارج نشین کمپینی با عنوان «به رضا پهلوی وکالت میدهم» راه اندازی کردند.

اصل این ماجرا این است که فعلا در دوران براندازی خیالی و گذشتن از جمهوری اسلامی تا برگزاری رفراندوم پس از انقلاب، رضا پهلوی لیدر و رهبر جنبش و خیزش های اعتراضی شده و همه گوش به فرمان و رهنمود های او باشند. این تصمیم به این خاطر گرفته شده که براندازان پس از چندین سال تصمیم گرفته اند متحد و یکصدا باشند تا اعتماد مردمی و دولت های غربی را به خود جلب کنند.

اما دریغ از اینکه ساعاتی پس از آن برخی از کاربران برانداز و حامی خیزش اعتراضی، این تصمیم را برنتابیده و در فضای مجازی اعلام کردند که اتفاقا «من وکالت نمیدهم». این عبارت اکنون تبدیل به هشتگ در توئیتر شده و کاربران منتشر کننده مدعی هستند که ما رضا پهلوی را به عنوان تصمیم گیر خیزش قبول نداریم.

اینطور که از رصد فضای مجازی پیداست مشخص نیست بالاخره به رضا پهلوی وکالت می دهند یا نمیدهند. در حال حاضر پهلوی ابزار سرگرمی فعالان رسانه ای شده که عده ای او را بر صندلی پادشاهی می نشانند و عده ای دیگر او بلند میکنند. تنها چیزی که مشهود است این است که هنوز اپوزیسیون به تصمیم واحد و نهایی برای انتخاب یک فرد به عنوان تصمیمگیر مردم نرسیده است. برخی او را مستبد میخوانند، برخی دزد خیزش و برخی هم او را منفعل در رهبری اغتشاشات و انتشار فراخوان ها می دانند.

در ادامه چند نمونه از توئیت های وکالت دادن و ندادن کاربران فضای مجازی و فعالان رسانه ای معاند به رضا پهلوی را مشاهده می کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها