يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۴۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۹ دی ۱۴۰۱
رئیس فدراسیون فوتبال قطر به شایعاتی که پیرامون سرمربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی این کشور زمزمه می‌شود، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه‌های معتبر کشور قطر روزهای 9 و 10 دی از توافق کارلوس کی‌روش با مدیران فدراسیون فوتبال قطر گزارش دادند. حتی روزنامه «الشرق» این کشور نوشت نام کی‌روش برای قطر که عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2019 را از آن خود کرده به عنوان سرمربی به‌زودی اعلام می‌شود.

شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر در نشست خبری روز گذشته (چهارشنبه) خود، در مورد انتخاب جانشین فلیکس سانچس اظهار داشت: پروژه ما در تیم ملی ادامه دارد و مدت زیادی است که با ایجاد و توسعه کمپ اسپایر، جذب بازیکنان خارجی، افزایش سطح لیگ ستارگان و شرکت در تورنمنت‌های معتبر روی این مسئله کار می‌کنیم.

وی در مورد وظایف سرمربی جدید عنابی تصریح کرد: سرمربی جدید تیم ملی قطر باید رویکرد فعلی را ادامه بدهد، جزئیات پروژه ما را بداند و به آن اضافه کند. مشکل بزرگ در انتخاب سرمربی جدید، فاصله کم میان تورنمنت‌هاست. ما مسابقات کونکاکاف در آمریکا را پیش رو داریم و مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 از ماه نوامبر (آبان) آغاز می‌شود. سپس جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال قطر درخصوص گمانه‌زنی‌ها پیرامون انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی این کشور گفت: سرمربی جدید باید در تیم‌های منطقه فعالیت کرده باشد و تجربه کافی داشته باشد. اعلام رسمی سرمربی جدید در هفته نخست فوریه (اواسط بهمن) خواهد بود و من فعلاً مجاز به افشای آن نیستم. چون تاکنون با هیچ‌کدام از مربیان قراردادی امضا نکرده‌یم و کی‌روش در میان نام‌های مطرح شده است.

کی‌روش از سال 1390 تا 1397 هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت و همراه با این تیم به جام‌های جهانی 2014 و 2018 راه یافت. وی همچنین شهریور 1401 جانشین دراگان اسکوچیچ شد و در جام جهانی 2022 روی نیمکت ایران نشست که این جام را با شکست برابر انگلیس و آمریکا و غلبه بر ولز ترک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها