امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۰۵۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
وزیر ارتباطات مطرح کرد؛
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها و آلودگی هوا داشته باشیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از موتورهای برقی با بیان اینکه برای اتفاق امروز یک دهه زحمت کشیده شده است گفت: این موتورها امروز تبدیل به سرمایه شده است.

وی ادامه داد: با هوشمندسازی و الکترونیک کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها و آلودگی هوا داشته باشیم و این حرکت در دولت آغاز شده است.

زارع پور با بیان اینکه کارگروه اقتصاد دیجیتال آغاز شده است گفت: به دنبال این هستیم با هوشمندسازی سهم خود را در هوای پاک ایجاد کنیم و برای مثال پنجره خدمت واحد دولت نیز برای همین هدف و کاهش سفرها ایجاد شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در پنجره خدمات واحد می‌توان بصورت آنلاین تمامی اقدامات را انجام داد و بیش از ۲ هزار خدمت بصورت آنلاین به هموطنان ارائه می‌شود و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم شاهد ارائه تمامی ۶ هزار خدمت از طریق پنجره هوشمند باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها