أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۰۶۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
رئال رضایت می‌دهد؟
باشگاه النصر عربستان با پیشنهاد دستمزد سالانه ۴۰ هزار یورو مذاکرات جدیدی را برای جذب لوکا مودریچ هافبک کُروات رئال مادرید آغاز کرد.

به گزارش پایگاه 598، سایت «کوره» با اشاره به تلاش مجدد باشگاه النصر عربستان برای جذب لوکا مودریچ پس از امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو، نوشت: «مدیریت النصر با زمان رقابت می کند تا این بازیکن را متقاعد کند که در نقل و انتقالات زمستانی جاری به این تیم ملحق شود. به گفته همین منابع، باشگاه النصر در قراردادی دو و نیم ساله پیشنهادی حدود ۴۰ میلیون یورو به عنوان دستمزد سالانه برای این بازیکن ارائه کرده است.»

این سایت عربی زبان تاکید کرد که النصری ها با جذب رونالدو ستاره پرتغالی که از زمان حضور در رئال مادرید با لوکا مودریچ رابطه نزدیکی دارد، در تلاش هستند تا هافبک کروات را متقاعد کنند.

در صورتی که باشگاه النصر با این بازیکن به توافق برسد، مذاکره با مدیران رئال مادرید برای خرید ۶ ماه باقی مانده از قرارداد اسطوره کروات آغاز می شود.

باشگاه النصر تابستان گذشته هم با مودریچ مذاکره و او با پیوستن به این تیم موافقت کرده بود اما در نهایت قراردادش را با رئال برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

اگر این معامله در نقل و انتقالات زمستانی این فصل تکمیل نشود، جذب مودریچ به تابستان آینده موکول خواهد شد.

«رودی گارسیا» سرمربی فرانسوی النصر، در نقل و انتقالات زمستانی جاری خواستار جذب یک هافبک برای جانشینی «جلال الدین مشاریپوف» بازیکن ازبکستانی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها