يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۶۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
امروز قیمت دلار توافقی روند کاهشی 2 روز گذشته خود را ادامه داد و با 370 تومان کاهش نسبت به دیروز، به 39300 تومان رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مشاهدات میدانی خبرنگار فارس از بازار ارز در میدان و خیابان فردوسی‌ حاکی از آن است که قیمت دلار توافقی در لحظه تنظیم این گزارش در صرافی‌ها 39 هزار و 300 تومان است که نسبت به دیروز 370 تومان کاهش قیمت دارد.

‌قیمت دلار توافقی که امروز توسط ‌صرافی‌ها ‌عرضه شد نسبت به 2 روز گذشته 650 تومان معادل 1.6 درصد کاهش یافته است.

همچنین مقابل صرافی‌ها عده‌ای دلال با قیمت‌سازی، قیمت دلار غیررسمی را‌ در کانال 43 هزار تومان اعلام می‌کنند که نسبت به دیروز کاهشی شده است، اغلب این دلالان امروز نیز مشابه دیروز فروشنده ارز هستند و اما تقاضای برای خرید یورو در گوشه و کنار بازار به چشم می‌خورد.

* قیمت سکه کاهشی شد

‌امروز همچنین قیمت سکه امامی‌ 24 میلیون تومان، بهار آزادی 22 میلیون و 500 هزار تومان، نیم‌سکه 14 میلیون 250 هزار تومان، ربع سکه‌ 9 میلیون و 300 هزار تومان و سکه گرمی 5 میلیون تومان بود که نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها