أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۷۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
مدیرکل اوقاف استان قم از اجرای پویش «این دو کتاب را می‌خوانم» با محوریت مفاهیم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، با همکاری شهرداری قم و به مناسبت برگزاری مسابقات نهایی معارفی قرآن کریم در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری اظهار کرد: امسال و برای نخستین بار، مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس پویشی با عنوان «این دو کتاب را می‌خوانم» با محوریت مفاهیم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به همت اوقاف استان قم طراحی و توسط شهرداری اجرایی و در سطح شهر اکران شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه هدف از اجرای این پویش، ترویج مفاهیم این دو کتاب مهم بوده است گفت: مجموعه‌ای از پوسترها و طرح‌های گرافیکی شامل اطلاع‌رسانی در مورد برگزاری مسابقات معارفی و همچنین بیان نکاتی کوتاه، آموزنده و کاربردی از نهج البلاغه و متن ادعیه مختلف موجود در صحیفه سجادیه، طراحی و در کانال‌ها و صفحات اختصاصی و عمومی منتشر شده است؛ علاوه بر این شهرداری قم نیز نسبت به چاپ و اکران آنها در قالب بنر در سطح شهر اقدام گسترده‌ای داشته است.

وی ادامه داد: سعی شده در این مجموعه از تصاویر مرتبط و در عین حال ساده و قابل فهم برای عموم مخاطبان استفاده شود ضمن اینکه نکات و جمله‌های استخراج شده نیز بسیار کوتاه هستند تا در یک نگاه قابل خواندن و درک کردن باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها