أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۸۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شاخص کل بورس با اُفت ۵۷ هزار و ۹۰۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۸۳ واحدی ایستاد.

به گزارش پایگاه 598، امروز یکشنبه (۹ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۷۵۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۳۲۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس در انتهای بازار با اُفت ۵۷ هزار و ۹۰۰ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۸۳ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «فولاد» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «فولاد»، «کگل» و «فملی» سه نماد پر تراکنش بودند.

ریزش سنگین شاخص بورس +نقشه

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۱۹ هزار و ۵۶۲ واحدی روی پله ۴۸۴ هزار و ۶۳۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۱ هزار و ۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با اُفت ۶۰۴ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۲۲۳ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان رسید.

ریزش سنگین شاخص بورس +نقشه

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها