أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۹۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
شهردار قم عنوان کرد:
شهردار قم گفت: درآمد مطلوبی از مناطق برخوردار داریم که با استفاده از این درآمد در مناطق کم برخوردار 2 و 6 کارهای مطلوب را دنبال خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری 598، سید مرتضی سقاییان نژاد بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان قم اظهار داشت: تاکنون بیش از نود درصد بودجه سال جاری محقق شده است و ما در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۶ مرحله افتتاح داشتیم که رقمی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان برای آنان هزینه شده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به شعار «قم در مسیر تحول» عنوان کرد: قم در مسیر تحول است اما این تحول به معنای توسعه است و نمی‌توان این توسعه را پیشرفت دانست چراکه پ یشرفت به معنای ارتقای روح است و در شرایط امروز جسم شهر درحال تغییر و روبه جلو است درحالی‌که روح شهر فقط به شهرداری محدود نمی‌شود و مجموعه‌های مختلف در قم درگیر پیشرفت قم هستند.

وی با تاکید بر اینکه روح و جسم با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند، مطرح کرد: اگر منظر شهری با چارچوب‌های روحی منطبق نباشد مورد پسند قرار نمی‌گیرد.

سقائیان‌نژاد ادامه داد: تا به امروز مذاکرات مختلفی با مراکزی که کار فرهنگی می‌کنند داشته‌ایم و قرار شد برای کانون پرورش فکری کودکان حمایت‌هایی را داشته باشیم و با مشارکت بسیج و سپاه اقداماتی را در بوستان‌ها رقم بزنیم اما در این راستا تلاش می‌کنیم که در وضعیت رفاهی بوستان‌ها تغییر ایجاد نشود.

شهردار قم خاطرنشان کرد: درآمد مطلوبی از مناطق برخوردار داریم که با استفاده از این درآمد در مناطق کم برخوردار 2 و 6 کارهای مطلوب را دنبال خواهیم کرد، با این اقدام به دنبال ایجاد توازن در شهر هستیم، امروز گل‌آرایی در هر هشت منطقه یکسان است و مجموعه‌های ورزشی نیز در همه مناطق به غیر از منطقه هفت احداث شده است که البته سرانه ورزشی منطقه هفت هم از گذشته بالاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع حادثه تصادف برای یکی از خبرنگاران قمی در بلوار شهید سلیمانی عنوان کرد: موضوع حادثه‌خیز بودن یکی از نقاط این بلوار توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بررسی و در صورت نیاز رفع این نقطه دنبال خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه بنده به صورت مستمر هر شب اخبار رسانه‌های شهر را رصد می‌کنم، گفت: رسانه‌ها با نقد سازنده خود می‌توانند در رفع مشکلات شهر مشارکت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها