يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۰۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
ایگور کاتاتو، ستاره جدید نقل‌وانتقالات سپاهان است که سابقه حضور در لیگ‌های هند و برزیل را داشته برای بهبود عملکرد گلزنی این تیم به خط حمله تیم ژوزه مورایس ملحق شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، ایگور کاتاتو، مهاجم ۲۷ ساله جدید طلایی‌ها با ارزش ۸۰۰ هزار یورویی در سایت ترانسفرمارکت به صورت رسمی با عقد قرارداد ۲.۵ ساله به سپاهان پیوست و جایگزین رناتو داسیلویرا، هموطن برزیلی خود شد.

وینگر یک متر و ۸۷ سانتی متری سپاهان از سال ۲۰۱۷ به طور رسمی به عضویت تیم مادوریرا برزیل درآمد و در این سال‌ها به طور مرتب به تیم‌های مختلف برزیلی و هندی قرض داده شده است که مهم‌ترین تجربه او در تیم واسکودوگاما، از تیم‌های حاضر در سری آ برزیل رقم خورده، اما دوره حضور او بلند مدت نبوده و بعد از چند هفته از این تیم جدا شده است.

او بعد از سال‌ها رفت و برگشت به مادوریرا، بالاخره به پایان قراردادش با این تیم رسید و راهی سپاهان شد.

او در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در لیگ هند و دسته دوم برزیل به میدان رفت که در مجموع ۱۱ بازی برای مومبای سیتی سه گل زده و همچنین در ۳۳ دیدار برای تیم سامپابو کرُرئا ۹ گل و پنج پاس گل را ثبت کرده است که همین عملکرد او باعث علاقه باشگاه سپاهان شده تا از این بازیکن تهاجمی در تیم خود استفاده کنند.

صید تازه طلایی‌پوشان در پست وینگر چپ، راست و حتی مهاجم نوک هم به میدان رفته و با قامت یک متر و ۸۷ سانتی‌متری خود می‌تواند به عنوان مهاجم هدف هم برای سپاهان ایفای نقش کند. این بازیکن ۲۷ ساله برزیلی در شرایطی به سپاهان می‌آید که در اوج فوتبالش به سر می‌برد و باید دید نیازهای ژوزه مواریس را در فاز تهاجمی برآورده می‌کند یا خیر

گفتنی است سرمربی پرتغالی سپاهان برای جذب کاتاتو قید رناتو داسیلویرا، مدافع تیمش را زد تا در فاز هجومی تبدیل به تیم خطرناک تری شود و بیش از پیش برای رسیدن به صدر تهاجمی کار کند.

ایگور در تمرین روز گذشته سپاهان حاضر شد و با توجه به صدور کارت بازی او، احتمال می‌رود در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر گل‌گهر به میدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها