أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۰۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
رییس جمهور در ادامه سفر به شهرستان‌های استان تهران، امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن برای حضور در جمع مردم، علما و شورای اداری در کنار بازدید از طرح‌های عمرانی و خدماتی وارد حسن آباد فشافویه شهرستان ری شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، آیت الله  سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در  شهرستان ری مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

رئییس جمهور در ابتدای سفر خود به شهرستان ری با حضور در شهر حسن آباد بخش فشافویه ری در مراسم بهره برداری از دبیرستانه پسرانه خیر ساز شرکت می کند.

بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته، بنا است رئیس جمهور از اماکن و طرح هایی همچون بیمارستان شهدای هفتم تیر، انبارهای چای امین آباد، طرح عمرانی میدان غنی آباد، طرح کمربندی دوم (جنوب تهران) و کنارگذر قلعه نو  بازدید کند.

حضور در جمع مردم شهرستان ری در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، دیدار با علما و روحانیون شهرستان و حضور در شورای اداری از دیگر برنامه های این سفر یک روزه رئیس جمهور به شهرستان ری است.

شهرستان ری بعنوان قبله تهران در حنوب استان جمعیتی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها