يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۰۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
پرهیز از سفرغیرضروری؛
رییس پلیس راه البرز از ترافیک نیمه سنگین در جاده کرج - چالوس خبر داد و از مسافران خواست با توجه به نواسانات جوی از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، سرهنگ‌ پیمان کرمی روز پنجشنبه اظهار کرد: اکنون ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس حدفاصل تونل شماره ۹ تا شهرستانک نیمه سنگین است .

وی اضافه کرد: وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین نیز از ترمینال شهید کلانتری تا پل حصارک نیمه سنگین گزارش شده است .

کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط هوا وبارش برف سنگین طی روزهای گذشته در محورهای کوهستانی این استان ، احتمال سقوط سنگ و بهمن دوراز انتظار نیست که می طلبد مسافران هشدارهای پلیس و سایر دستگاه ها درخصوص پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی را جدی بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها