أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۲۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
در قالب یک آلبوم؛
اولین آلبوم تصاویر ماهواره خیام از ورزشگاه آزادی، اصفهان، اسلامشهر، آبادان، استان فارس، بندر ماهشهر، قائمشهر، دهلران، خوزستان به نمایش درآمد.

به گزارش پایگاه 598، روز گذشته در مراسم روز فناوری فضایی، از نخستین تصاویر ماهواره خیام رونمایی شد و حالا تعدادی از عکس‌های ارسال‌شده از این ماهواره منتشر شده است.

ماهواره خیام حاصل همکاری ایران و روسیه است که ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ از پایگاه فضایی بایکونور به فضا پرتاب شد.

همان‌طور که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از این وعده داده بود که تصاویر این ماهواره به‌صورت عمومی منتشر می‌شود، حالا سازمان فضایی این تصاویر را که از شهرهای مختلف کشور گرفته شده، در دسترس عموم قرار داده است.

در این تصاویر، تصاویر ماهواره ای از ورزشگاه آزادی، اصفهان، اسلامشهر، آبادان، استان فارس، بندر ماهشهر، قائمشهر، دهلران، خوزستان در قالب آلبوم تصاویر به نمایش درآمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها