أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۳۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» ساخته مهرداد خوشبخت به دلیل مشکلاتی امکان نمایش در سانس اعلام شده در سینمای رسانه‌ها را پیدا نکرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فرهنگ نویس، در هفتمین روز از جشنواره فجر و در شبی که وزرای ارشاد و نفت برای تماشای فیلم گل های باوارده به پردیس سینما ملت آمده بودند، اعلام شد که فیلم گل های باوارده به دلیل مشکل فنی با یک ساعت تاخیر اکران خواهد شد، اما زمان به درازا کشید و بعد از گذشت بیش از یک ساعت و در جایی که اصحاب رسانه صبرشان لبریز شده بود، اکران فیلم را به زمان دیگری موکول کردند. شنیده ها حاکی از آن بود که کارگردان فیلم را به جشنواره نرسانده؛ اما خب چیزی که اعلام شد عدم پخش به دلیل مشکل فنی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها