أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۱۳۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز، با اشاره به اینکه با توجه به بارش برف نیروهای این مجموعه در حالت آماده باش هستند، گفت: جمعیت هلال احمر در زمان بارش برف و باران با همکاری دستگاه‌های اجرایی مکان‌های را به عنوان اسکان موقت در نظر گرفته است تا در شرایط بسته شدن راه‌ها خدمت رسانی کنند‌.

به گزارش پایگاه 598، امیر عباسپور، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص جمعیت هلال احمر استان البرز، گفت: جمعیت هلال احمر در سطح استان ۱۰ پایگاه ثابت ،۳ پایگاه سیار، ۷ مرکز کنترل و هماهنگی در سطح شهرستان‌ها و یک مرکز کنترل در استان آماده ارائه خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به سامانه ۱۱۲، افزود: شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۱۲ تماس بگیرند و از خدمات جمعیت هلال احمر بهر‌ه‌مند شوند.

عباسپور با بیان اینکه تمامی پایگاه‌ها تجهیزات مورد نیاز را دارند‌، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با دستگا‌ه‌های خدمت رسان ارتباط و تعامل خوبی داریم.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در زمان بارش برف و باران با همکاری دستگاه‌های اجرایی مکان‌های را به عنوان اسکان موقت در نظر گرفته است تا در شرایط بسته شدن راه‌ها خدمت رسانی کنند‌.

عباسپور ضمن تاکید بر چند نکته، گفت: در زمان بارش برف از حضور در مناطق کوهستانی و سفرهای غیر ضروری خودداری کنند. وی افزود: شهروندان حتما قبل از سفر از وضعیت راه مطلع شوند و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها