امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۱۴۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
بدهی باشگاه مس رفسنجان تنها به هتل ختم نمی‌شود و حدود ۲۰۰ میلیارد بدهی روی دست مسی‌ها مانده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، انتشار تصاویر روز گذشته از بلاتکلیفی بازیکنان مس رفسنجان در هتل، شاید برای خیلی از فوتبال دوستان عجیب به نظر بیاید. در سال‌هایی که اکثر تیم‌های لیگ برتری با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کردند، حداقل چند تیم صنعتی مانند مس رفسنجان و کرمان، از شرایط مالی خوبی برخوردار بودند اما حالا به نظر می‌رسد، سونامی بی‌پولی در فوتبال ایران، به این باشگاه‌ها نیز کشیده شده است.

مسی‌های رفسنجان که در دو، سه سال اخیر و پس از صعود به لیگ برتر از چند پروژه عمرانی و همچنین ورزشگاه اختصاصی رونمایی کرده بودند، اکنون حتی برای پرداخت پول هتل خود نیز با مشکل مواجه شده‌اند و به همین دلیل روز گذشته بازیکنان و کادرفنی این تیم اجازه حضور در اتاق‌های خود را پیدا نکردند تا صدای محمد ربیعی دربیاید. مشکلی که در نهایت با پا درمیانی مدیران بالادستی باشگاه مس برطرف شد اما ظاهراً وضعیت مالی وخیم‌تر از این حرف‌هاست.

باشگاه مس رفسنجان که دارای 13 تیم لیگ برتری و لیگ یکی در رشته‌های مختلف است، در ابتدای فصل و پس از بستن تیم‌های خود؛ ظاهراً درخواست بودجه‌ای 400 میلیاردی برای فصل جاری داشته که تنها با 167 میلیارد آن موافقت شده است. موضوعی که منجر به انباشت بدهی‌ها در باشگاه مس رفسنجان شده و گفته می‌شود بدهی کنونی این باشگاه حدود 200 میلیارد تومان است.

این اتفاق در حالی رقم خورده که شنیده می‌شود مجموع رقم قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان مس برای فصل جاری حدود 154 میلیارد تومان است و این باشگاه تاکنون حدود 47 تا 50 درصد رقم قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرده است.

از آژانس هواپیمایی، یک مجموعه هتل و تعدادی شرکت به‌عنوان طلبکاران اصلی باشگاه مس رفسنجان نام برده می‌شود و با حضور حسابرسان قرار است بدهی‌های کلان این باشگاه تعیین  تکلیف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها