أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۵۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
سپاه استان قم از ۶۹ عکاس و خبرنگار فعال در انعکاس اخبار رویداد‌های سپاه و بسیج و حوزه ایثار و شهادت تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه 598، آئین تقدیر از ۶۹ عکاس و خبرنگار فعال در انعکاس اخبار رویداد‌های رده‌های مختلف سپاه و بسیج و کنگره ملی شهدای قم طی مراسمی در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) به موضوع دانش و بینش و کسب معرفت پرداخت و بر ارزش و فضیلت اطلاع رسانی درست و دقیق در دنیای امروز جنگ روایت‌ها و جنگ شناختی تاکید کرد.

همچنین سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در سخنانی ابراز داشت: دشمنان امروز جرأت ندارند به صورت مستقیم با ایران اسلامی رو به رو شوند و حفظ وحدت ملت در این عرصه مهم بوده و تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

فرمانده سپاه قم بیان داشت: سپاه و بسیج در طول سال برنامه‌های مختلفی را در استان قم برگزار می‌کنند که اطلاع رسانی این برنامه‌ها ضرورت دارد و خبرنگاران در این عرصه ما را یاری می‌دهند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند که باید در کشور امیدآفرینی کرد که انعکاس اخبار خوب از جمله این راه‌ها است.

در مراسم فوق، گروه سرود فطرس دو سرود در وصف انقلاب اسلامی و کریمه اهل بیت (ع) اجرا کرد؛ در پایان، از ۶۹ خبرنگار و عکاس فعال در انعکاس رویداد‌های سپاه و بسیج و کنگره ملی شهدای قم از جمله مسئول دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در قم با حضور مسئولان حاضر و همچنین مهدی توکلیان مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها