أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۶۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: فردی که ۲ روز قبل شهروند تبریزی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، امروز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تبریز دستگیر شد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ ابراهیم محمودی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی های اولیه کارآگاهان، مشخص شد مقتول به هویت «هابیل آفاق آذر» با سلاح گرم به قتل رسیده است.

وی افزود: کارآگاهان سریع تحقیقات وسیع خود را برای شناسایی عامل قتل این فرد میانسال آغاز کرده و در نهایت توانستند متهم این پرونده را که با ضرب سه گلوله مقتول را از پای درآورده بود، با اقدامات فنی و اطلاعاتی شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ محمودی با اشاره به اینکه جنازه مقتول پس از ارتکاب جرم توسط قاتل در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی رها شده بود، گفت: متهم به جرم خود اعتراف کرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها