يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۷۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
پاری‌سن‌ژرمن برای فصل بعد قصد دارد که استعدادهای جوان فوتبال فرانسه را به خط حمله خود اضافه کند تا جایی که احتمال جدایی مسی و نیمار بسیار زیاد است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از RMC، پاری‌سن‌ژرمن به نظر می‌رسد که در فصل جاری هم نمی‌تواند انتظارات هوادارانش را برآورده کند.

بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که پاری‌سن‌ژرمن با جذب مسی و حضور نیمار و ام‌باپه می‌تواند به رویای خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست برسد اما این تیم فصل قبل شکست ناامیدکننده‌ای برابر رئال مادرید داشت و حذف شد و در فصل جاری هم با توجه به شکست یک بر صفر در دیدار رفت برابر بایرن‌مونیخ کار سختی برای صعود به دور بعد دارد.

طبق اعلام شبکه RMC فرانسه روند مذاکره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با مسی برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده است و احتمال جدایی این بازیکن در تابستان زیاد است. این شبکه اعلام کرد که پاری‌سن‌ژرمن جدید به دنبال پایان‌دادن به مثلث مسی، نیمار و ام‌باپه است تا جایی که اولویت باشگاه نگه‌داشتن ام‌باپه است و به این ترتیب مسی و نیمار می‌توانند در تابستان جدا شوند.

این شبکه فرانسوی در ادامه از نقشه جدید سران‌ پاری‌سن‌ژرمن برای خط حمله خبر داد و اعلام کرد: ماموریت جدید لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، این است که استعدادهای جوان فرانسوی را برای خط حمله جذب کند تا در کنار ام‌باپه به میدان بروند. این تیم در تلاش است تا مثلث مارکوس تورام، مانو کونه و راندال کولوموانه را در خط حمله خود داشته باشد تا از این طریق هم تیم جوان شود و هم هزینه‌هایش پایین بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها