يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۷۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
زیان ۱۴۰میلیاردی، در مقابل رشد ۶۷۴ درصدی درآمدها؛
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از زیان ۱۴۰ میلیارد تومانی در عملکرد ۶ ماهه خود، در مقابل رشد ۶۷۴ درصدی درآمدها خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، صورت های مالی حسابرسی نشده 6 ماهه منتهی به آذرماه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در حالی در سامانه کدال منتشر شد که بر این اساس، "پرسپولیس" در این دوره زمانی بالغ بر 45 میلیارد تومان درآمد عملیاتی شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 674 درصدی روبرو شد.

همچنین مبلغ 140 میلیارد تومان زیان خالص و 134 ریال زیان برای هر سهم در این دوره زمانی در حالی توسط باشگاه پرسپولیس محقق شده است که این باشگاه در مدت مشابه سال قبل 93 میلیارد تومان زیان خالص و 89ریال زیان برای هر سهم ساخته بود.

شایان ذکر است نماد باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بعد از کشف قیمت 345 تومانی سهام در نهم شهریور امسال با سیر نزولی شدید مواجه بوده و تا کنون با ثبت افت حدود 37 درصدی به عدد 220تومان رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها