أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۸۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی با پیش بینی وضعیت جوی سطح زرد برای کشور، اعلام‌کرد: فردا (پنجشنبه) با ورود سامانه بارشی به کشور، بارش برف و باران همراه با کاهش دما در شمال، غرب و مرکز کشور انتظار می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی با نفوذ سامانه بارشی از بعدازظهر پنجشنبه تا پایان روز جمعه، بارش باران یا برف، کاهش نسبی دما، کاهش شعاع دید و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

بر اساس این خبر، فردا در شمال کرمان، آذربایجان شرقی، شمال اردبیل، گیلان، غرب مازندران، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، جنوب یزد و شمال کرمان بارندگی خواهیم داشت.

روز جمعه با گسترش فعالیت سامانه بارشی در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، نیمه شمالی کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات در استانهای سمنان، تهران، البرز، قزوین و زنجان نیز بارندگی خواهیم داشت.

اثر مخاطره نیز اختلال در تردد جاده‌ای، لغزندگی جاده‌ها، پدیده مه، کولاک، سقوط بهمن در مناطق مستعد، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، بالا آمدن سطح آب رودخانه و مسیل‌ها و آب‌گرفتگی محدود معابر عموم اعلام شد.

سازمان هواشناسی به احتیاط در سفرهای بین شهری و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، احتیاط در فعالیت های کوهنوردی، احتیاط در فعالیت‌های کشاورزی، مدیریت در مصرف منابع انرژی و آمادگی ارگان‌های امدادی و راهداری برای کمک به آسیب دیدگان احتمالی توصیه کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها