أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۸۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
دادستان اصفهان از تشکیل پرونده ‌"ضرب و جرح" دختر دبستانی در اصفهان خبر داد.‌

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در پی انتشار تصاویر دانش‌آموز دختری که مورد ضرب و شتم واقع شده بود، شایعاتی پیرامون دلایل این اتفاق در فضای مجازی عنوان شد که براساس تحقیقات قضایی صورت گرفته حقیقت ندارد.

سیدمحمد موسویان دادستان مرکز استان اصفهان ‌با اشاره به این موضوع از ‌تشکیل پرونده ‌"ضرب و جرح" دختر دبستانی خبر داد و ‌اظهار داشت: آنچه در فضای مجازی منتشر شده است منطبق بر واقعیت نیست.

دادستان کل استان اصفهان عنوان کرد: مطابق بررسی و تحقیقات اولیه در پرونده قضایی، آنچه تا کنون مسلم است اختلاف بین دو دختربچه بوده که منجر به ورود والدین آنها و ضرب و جرح یکی از دانش‌آموزان شده است.

وی با بیان اینکه پرونده مربوط به این مسئله شکل گرفته و درحال بررسی است، تصریح کرد: این موضوع هیچ ارتباطی با حجاب و کشف حجاب نداشته و مطالب منتشر شده در فضای مجازی مطابق بر واقعیت و محتویات پرونده نیست. تحقیقات از فردی که دانش‌آموز را مورد ضرب و جرح قرار داده انجام شده است و این فرد تحت قرار کفالت آزاد است.

وی با اشاره به مکان رخ دادن این اتفاق بیان کرد: طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شده که این اتفاق در خارج از مدرسه و پس از زمان تعطیلی آن رخ داده و متاسفانه با ورود اولیا، این مسئله به ضرب و جرح کشیده شده است.

جلال سلمانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی پیرامون ضرب و شتم یک دانش‌آموز دختر دبستانی اظهار داشت: مطابق تحقیقات اولیه توسط آموزش و پرورش، آنچه در فضای مجازی منتشر شده واقعیت ندارد و موضوع صرفا یک اختلاف بین دو دانش‌آموز بوده که به والدین آنها کشیده شده است.این موضوع در خارج از مدرسه رخ داده است و ما پیگیر آن هستیم تا ابعاد کامل مسئله مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها