يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۹۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال را رد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، امیر قلعه‌نویی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های داخلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران بود که فدراسیون از او برای هدایت تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا برنامه خواسته بود.

این در حالی بود که این مربی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این پیشنهاد را رد کرد.

قلعه‌نویی نوشت:‌ «از اظهار لطف و ابراز نظرهایتان ممنونم خوشحالم که همیشه فرصتی بوده برای خدمت به شما. این بزرگترین نعمتی است که خدا در اختیار ما قرار داده و اگر لیاقتش را داشته باشیم در آینده هم چنین خواهد بود. با این حال با توجه به شرایط موجود بحث سرمربیگری در تیم ملی را به دیگر دوستان واگذار می‌کنم و از این مسئله انصراف می‌دهم.

البته همانند دوره پیشین که افتخار هدایت تیم ملی نصیبم شده بود، برنامه مدونی را با مشورت دوستان متخصص آماده کرده بودم که در آینده و در صورت لزوم در اختیار مردم قرار خواهم داد. با در نظر گرفتن این موضوع که نام برخی از همکاران خوبم از جمله یحیی گل‌محمدی، محمد ربیعی و مجتبی حسینی در فهرست فدراسیون خالی بود، امیدوارم تیم ملی دوباره به شرایط خوب و امیدوار کننده بازگردد.

هم چنین برای مردم ایران آرزوی سلامتی دارم. به امید گذر از مشکلات اقتصادی و به امید یک سال بهتر و توام با موفقیت برای همه ایرانیان.»

قلعه‌نویی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را رد کرد

غیر از قلعه‌نویی، حسین فرکی، مهدی تارتار، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و حمید مطهری گزینه‌های هدایت تیم ملی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها