يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۹۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
ایران - عراق در خارج از تهران؟
جزئیات ۲ دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال در فیفادی فرودین‌ماه مشخص شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، انتظارها برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال همچنان ادامه دارد و فدراسیون فوتبال هنوز به جمع‌بندی نهایی بین گزینه‌هایی داخلی و خارجی برای انتخاب سرمربی مورد نظر نرسیده است.

در حالی هنوز تکلیف جانشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی مشخص نشده است که زمان زیادی تا فیفادی فرودین‌ماه که تیم ملی قرار است ۲ بازی تدارکاتی برگزار کند، نمانده است.

با وجود نامشخص بودن تکلیف سرمربی تیم ملی، برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای فیفادی صورت گرفته است و بر اساس برنامه قرار است اردوی تیم ملی از روز ۲۸ فروردین با سرمربی جدید آغاز شود.

تیم ملی فوتبال در اولین مسابقه تدارکاتی روز ۳ فروردین در تهران از ساعت ۲۰:۳۰ و پس از افطار به مصاف روسیه می‌رود، مسابقه‌ای که تفاهم‌نامه آن در دیدار وزرای ورزش دو کشور و همچنین مهدی تاج امضا شده است. ایران و روسیه قبل از جام‌جهانی هم قرار بود به مصاف هم بروند که اختلاف بر سر تاریخ برگزاری مسابقه باعث شد تا این دیدار انجام نشود.

پس از بازی روسیه، تیم ملی در دومین بازی تدارکاتی فیفادی ماه مارس، روز سوم فروردین به مصاف تیم ملی عراق می‌رود. این مسابقه هم پس از جلسه روسای فدراسیون فوتبال ایران و عراق در حاشیه نشست انتخاباتی کنفدراسیون فوتبال آسیا که ماه گذشته در بحرین برگزار شد، نهایی شده است.

هنوز محل برگزاری بازی ایران و عراق مشخص نشده و به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری این دیدار در خارج از تهران است. اگر چه در صورت فراهم نشدن شرایط، برای انجام مسابقه در شهر دیگری، بازی دو تیم در تهران برگزار خواهد شد.

فدراسیون فوتبال قرار است تا آخر این هفته درباره جزئیات بازی ایران و عراق و محل برگزاری آن اطلاع‌رسانی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها