يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۹۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و میلاد امام سجاد (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن سوم شعبان المعظم، سالروز ولادت سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع)، که به تدبیر حکیمانه و معنادار امام خمینی (ره) «روز پاسدار» نامگذاری شد را به آحاد پاسداران انقلاب اسلامی،  امانت‌داران «اسلام»، «ولایت» و «انقلاب» در عصر حاضر ، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سرگذشت «پاسدار» و «پاسداری از انقلاب» در کشور ما که از نخستین ساعات پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله قاطعانه و فداکارانه با بقایای ساواک و رژیم شاه، ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در برخی نقاط این سرزمین به ویژه در کردستان آغاز و سپس در هشت سال دفاع مقدس و مصاف با رژیم بعثی صدام و دیگر فتنه آفرینی‌های دشمنان منطقه‌ای و مبارزه پیروزمندانه با تروریسم تکفیری و داعش تا میدان های دفاع از امنیت و آرامش کشور در برابر توطئه آشوب، تجزیه طلبی و نا امن سازی میهن اسلامی، حماسه‌های شگفت آوری رقم زده است، برای همیشه الهام بخش و راهنمای نسل‌های امروز و فردای ایران عزیزخواهد بود.

آری! واژه «پاسدار» که یادگار روزهای افتخار و عظمت برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده و یادآور لحظه‌های حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب است، به حق تجلی بخش حقیقتی است که در کلام امام راحل این چنین جاودانه شد که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

همراه و همصدا با آحاد خانواده بزرگ بانک سپه، این روز فرخنده و نیز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) علمدار کربلا «روز جانباز» و میلاد حضرت زین العابدین امام سجاد(ع)، را گرامی داشته و با درود به ارواح طیبه شهیدان تاریخ ساز «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، تداوم موفقیت‌ و سربلندی این نهاد انقلابی و مردمی، در عرصه های دفاع از آرمان‌های بلند اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای گران سنگ انقلاب اسلامی، تحت  عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و زعامت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را از آستان قدس کبریایی مسئلت می‌جویم.

مدیر عامل بانک سپه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها