أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۲۱۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران در خصوص آخرین تصمیمات اخذ شده برای ساختمان ۱۵۳ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ در خصوص آتش‌سوزی ساختمان ۱۵۳ در خیابان بهار که روز شنبه ششم اسفندماه رخ داد، گفت: بعد از بروز این حادثه طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها سریعا کمیسیون رفع خطر منطقه تشکیل شد و پس از بررسی‌های فنی همه‌جانبه تصمیماتی گرفته شد.

وی ادامه داد: با توجه به بازدید و بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل نا ایمن بودن ساختمان ساکنین تخلیه و ساختمان پلمب شد.

به گفته آبادیان، موضوع به دادسرای عمومی انقلاب ناحیه ۷ تهران منعکس شد که منجر به صدور حکمی از طرف دستگاه قضایی مبنی بر تعطیلی و پلمب محل شد.

شهردار منطقه ۷ اضافه کرد: این موضوع سریعا به کلانتری ۱۰۷ منعکس و دستور قضایی اجرا شد.

آبادیان گفت: بنا درخواست شهرداری تهران از سازمان نظام مهندسی موضوع مورد نظر و بازدید کارشناسان ماده ۲۷ سازمان نظام مهندسی قرار گرفت و بواسطه این نظریه کارشناسی سازمان نظام مهندسی مجدد کمیسیون رفع خطر در این مورد تشکیل واعلام نظر فنی و کارشناسی این سازمان به دادستان ناحیه ۷ منعکس تا معاونت دادستان دستورات لازم را صادر کند که بر اساس آن مالک و ذی نفعان مکلف شدن نسبت به تعیین مشاور و مجری ذی صلاح اقدام، تا بابت پایدار سازی و رفع نا ایمن بودن ساختمان اقدام کنند.

شهردار منطقه ۷ در پایان با اشاره به بازگشایی مسیر خیابان بهار با اجرای تمهیدات ایمنی لازم، یادآور شد: ساختمان ۱۵۳ به پیشنهاد شهرداری منطقه ۷ و بر اساس دستور قضایی، همچنان پلمپ و هیچ گونه بهره برداری در این ساختمان صورت نمی‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها