أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۲۱۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
سردار قریشی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه و بسیج در رفع محرومیت‌ها و حوادثی مثل سیل و زلزله همراه مردم بوده و کمک رسانی کرده است که در این راستا امسال ۱۵۶۰ پروژه توسط سپاه اجرا شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین هفدهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه استان تهران که در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در سال ۵۷ رژیم خائن و فاسد را در شرایطی توانست به سقوط بکشد که مورد حمایت استکبار جهانی بود و نظام سلطه همه تلاش ها و امکانات نرم و سخت خود را به کار گرفتند تا از این رژیم فاسد حمایت کنند.

وی گفت: در ۴۴ سال گذشته انواع تهاجم شدید نظامی، ترور و انواع تهدیدات را برخلاف قواعد بین المللی به کشورمان تحمیل کردند اما ملت غیور ایران در مقابل همه تهدیدات مقاومت کردند و برگهای زرین دیگری در انقلاب ثبت کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در سطح کشورهای برجسته دنیا قرار داریم، بیان کرد: در بخش‌های علمی، بهداشتی، صنایع و بیش از ۲۰ موضوع مهم در ردیف کشورهای پیشرفته قرار گرفته‌ایم که همه را مدیون درایت، مدیریت و هدایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه های مختلف هستیم.

سردار قریشی ادامه داد: در حکومت های گذشته بخش هایی از کشورمان واگذار شد اما در جمهوری اسلامی از مرزهای کشور دفاع کردیم و اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهنمان به دست بیگانگان بیفتد.

وی در ادامه با اشاره به ماموریت های سپاه در زمینه های مختلف، تصریح کرد: سپاه و بسیج علاوه بر بخش های نظامی، در رفع محرومیت ها و حوادثی مثل سیل و زلزله همراه مردم بوده و کمک رسانی کرده است که در این راستا امسال ۱۵۶۰ پروژه توسط سپاه اجرا شده است و ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده های روستایی آسفالت شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طی سه سال اخیر بیش از ۲۰ هزار جهیزیه توسط سپاه اهدا شده است، گفت: نیروهای لشکر ۱۰ در زمان دفاع مقدس در جبهه های نبرد خط شکن بودند و امروز با اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی در رفع محرومیت تلاش می کنند.

سردار قریشی اضافه کرد: زمانی که جهانیان مشکل ماسک داشتند ما مازاد ماسک داشتیم و در تولید ماسک و واکسن نیازهای خود را تامین کردیم و حتی تولیدات بیشتر نیز داشتیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها