امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۲۲۲۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) :
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از استقرار ایستگاههای نیکوکاری در مدارس خبر داد و گفت: این ایستگاهها روز ۱۴ اسفند در سطح مدارس کشور همراه با نواختن زنگ احسان و نیکوکاری کمک های نوع دوستانه را جمع آوری خواهند کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، حبیب‌اله آسوده رویداد نیکوکاری امسال را در سه روز اعلام کرد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، یک روز مربوط به استقرار پایگاهها در نماز جمعه، یک روز در سطح شهرها و همچنین روز ۱۴ اسفند در سطح مدارس با نواختن زنگ نیکوکاری این جشن برگزار می شود.

وی شمار پایگاههای نیکوکاری را بر اساس شرایط اجتماعی و برنامه ریزی شهرستانی عنوان کرد و افزود: امسال غرفه‌های نیکوکاری به مدت یک روز برپا خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با دعوت از مردم و خیران برای حضور در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان در روزهای پایانی سال، عنوان کرد: غرفه‌های سطح شهر، مساجد، مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

آسوده مشارکت مردمی در این جشن را محدود به کمک های مالی ندانست و گفت: هر کمک در حوزه معیشتی، پوشاک و لوازم زندگی می تواند شادی را به خانواده های محروم هدیه دهد.

به گفته او، تمام سعی کمیته امداد این است که کمک های مردمی چه از طریق شبکه خیرین و چه از طریق کمک های عمومی، پیش از نوروز به دست نیازمند برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: همچنین مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌ گیری کد دستور #۱۲* و شماره کارت ۱۹۱۹-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ کمک‌های خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها