أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۲۳۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛
دو دیدار روز پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر از اهمیت خاصی برای بالانشینان و البته قعرنشین لیگ برخوردار است. ضمن این که گزینه هدایت تیم ملی هم بازی حیثیتی را پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه 598، با نتایجی که در روز نخست از هفته بیست و دوم لیگ برتر رقم خورد، دیدارهای روز دوم هم اهمیت بیشتری پیدا کرد. به ویژه برای استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ است.

آبی های تهران که این هفته هم سرمربی خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت ندارند، باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیمی بروند که سرمربی اش گزینه هدایت تیم ملی است و حتی عنوان شده این بازی آخرین حضور او روی نیمکت گل گهر است و بعد از آن به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد. هر چند که امیر قلعه نویی قبلا انصرافش از قبول هدایت تیم ملی را اعلام کرده بود.

با این حال دیدار با استقلال برای قلعه نویی همیشه جذاب و حیثیتی است و او نمی خواهد مقابل تیمی که سالها با پیراهن آن بازی کرده و چند سالی هم روی نیمکت آن نشسته بازنده باشد.

از سوی دیگر استقلال هم برای این که از سپاهان و پرسپولیس عقب نیفتد باید سه امتیاز را بگیرد تا همچنان نزدیک به دو مدعی دیگر برای قهرمانی بجنگد. باخت استقلال برابر گل گهر اتفاق جدیدی را در بالای جدول رقم خواهد زد.

قبل از این دیدار استقلال 40 امتیازی و گل گهر 37 امتیازی است. به همین خاطر پیروزی گل گهر شرایط امتیازی را برای دو تیم برابر می کند. هر چند فاصله آنها با سپاهان به 6 و با پرسپولیس به 5 امتیاز خواهد رسید اما هر دو امیدوارانه هفته های آینده را پشت سر خواهند گذاشت.

در یکی دیگر از دیدارهای روز دوم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که قعرنشین لیگ برتر است در آخرین کورسوی امیدواری برای ماندن در لیگ باید به مصاف تیم نساجی برود. مسجدسلیمانی ها اگر این دیدار را هم واگذار کنند تیر خلاص را به خود زده اند و تا حدود زیادی سقوط شان را قطعی خواهند کرد. فقط گرفتن سه امتیاز می تواند این تیم 12 امتیازی را امیدوار به ماندن در لیگ برتر نگه دارد.

برنامه دیدارهای روز دوم هفته بیست و دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۵ اسفند:

* مس کرمان - فولاد خوزستان - ساعت ۱۵
* ملوان - آلومینیوم - ساعت ۱۵
* استقلال - گل گهر - ساعت ۱۶:۴۵
* نفت مسجدسلیمان - نساجی - ساعت ۱۸

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها