يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۲۳۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛
تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور رقبای خود را در این مرحله شناختند.

به گزارش پایگاه 598، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور ظهر امروز سه‌شنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

تیم‌های استقلال، استقلال ملاثانی، پیکان، هوادار، نساجی، پرسپولیس، پارس جنوبی جم و برنده دیدار فولاد خوزستان و گل‌گهر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رقیبان به میدان خواهند رفت.

این قرعه‌کشی توسط اسماعیل حلالی و ستار همدانی برگزار شد.

استقلال ملاثانی - هوادار

پرسپولیس - برنده بازی گل‌گهر و فولاد

پارس جنوبی جم - استقلال

نساجی - پیکان

این مسابقات پس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در تاریخ هفتم تا نهم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

فینال این رقابت‌ها قرار است اوایل خردادماه سال آتی برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها