يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۲۴۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
منابع خبری از یورش مجدد نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و شهادت سه فلسطینی در این یورش خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، سه فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به خودروی آنها در شهرک « جبع» در جنوب جنین به شهادت رسیدند.

بر همین اساس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که خون فلسطینیانی که در جنین ریخته شد آتشی برای شعله ورتر شدن مقاومت در کرانه باختری خواهد بود. خون شهدا هدر نخواهد رفت و مردم ما و مقاومت به جنایت اشغالگران پاسخ خواهند داد.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که جنایت های بی وقفه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست مانع مقاومت فلسطینیان در سرتاسر کرانه باختری نخواهد شد.

همچنین «طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت سه فلسطینی اعلام کرد که افزایش تعداد شهدا، مقاومت و عزم و صلابت ما را برای ادامه راهمان برای آزاد سازی فلسطین افزایش می‌دهد.

در خبر دیگر مربوط به فلسطین اینکه ده ها شهرک نشین صهیونیست صبح امروز از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش برده و در محوطه این مسجد آیین تلمودی به جا آوردند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست قایق های صیادهای فلسطینی را هدف قرار دادند و ۴ نفر از آنها را زخمی کردند.

گفتنی است، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌ دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها