أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۲۶۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه 598، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام، با هزار و ۳۶۴ واحد افزایش معادل ۸ صدم درصد به یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۹۶ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با هزار ۹۳۰ واحد افزایش معادل ۳۶ صدم درصد در محدوده ۵۴۱ هزار و ۳۶ واحد قرار گرفت.نمادهای شستا، اخابر و رمپنا از نمادهای تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد فارس، ومعادن، شخارک و کگل با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، سابیک، آسیاتک و خگستر از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد اردستان ، خودرو و فسبزوار هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

رشد ۱۳۰۰ واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل فرابورس نیز امروز با یک واحد افزایش به عدد ۲۲ هزار و ۷۰۸ واحد رسید.

نمادهای دی ، گدنا، وکبهمن و بپیوند از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت و نمادهای فروژ ، ددانا و وسپهر از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۳۵۶ نماد مثبت برابر ۳۵۶ نماد منفی بود. ۷۴ صف خرید مقابل ۳۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به ۴۰ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۱۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون سهام را به ارزش ۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۸۶ میلیارد دلار بود.

رشد ۱۳۰۰ واحدی شاخص بورس +نقشه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها