أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۲۶۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
همزمان با اعتصاب کارکنان خدمات شهری پاریس در اعتراض به اصلاح قانون بازنشستگی، خیابان‌های پاریس، پایتخت فرانسه، شاهد انباشت هزاران تن زباله شهری است.

به گزارش پایگاه 598، همزمان با اعتصاب کارکنان خدمات شهری پاریس در اعتراض به اصلاح قانون بازنشستگی، خیابان‌های پاریس، پایتخت فرانسه، شاهد انباشت هزاران تن زباله شهری است.

گفته می‌شود در سایه اعتصاب سراسری کارکنان خدمات شهری پاریس که از روز ۶ مارس آغاز شده است، بیش از ۶۶۰۰ تن زباله در خیابان‌های این شهر روی هم تلنبار شده‌اند.

همزمان کاربران فرانسوی با انتشار تصاویر و ویدئو‌هایی در شبکه‌های مجازی، از درگیری کارکنان معترض خدمات شهری پاریس با نیروهای پلیس فرانسه و رد و بدل شدن سطل و کیسه‌های زباله میان پلیس و معترضین خبر می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها