يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۲۷۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا از احتمال بالای ابقای سرمربی پیشین استقلال در تیم اماراتی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیم اتحاد کلبا شب گذشته (شنبه) در هفته بیستم لیگ حرفه‌ای امارات با تساوی یک - یک مقابل الوصل متوقف شد و با 26 امتیاز، جایگاه هشتم جدول مسابقات را حفظ کرد.

الوصل در دقیقه 12 صاحب ضربه پنالتی شد که توسط فابیو لیما از دست رفت. با این حال، حرکت دروازه‌بان اتحاد کلبا به سمت جلو سبب شد داور حکم به تکرار ضربه پنالتی بدهد که اعتراض شدید فرهاد مجیدی را به دنبال داشت. سرمربی ایرانی اتحاد کلبا پس از این اعتراض‌ها، با کارت قرمز داور مسابقه روبه‌رو شد.

محمد مطر، نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا در واکنش به قضاوت داور بازی اظهار داشت: ما تیم برتر زمین بودیم، اما داور ستاره این دیدار بود! او با تصمیمات خود، فضای بدی بین بازیکنان ایجاد کرد و در حق ما بی‌عدالتی رخ داد. با برگشت پنالتی الوصل به ما ظلم شد و به نظرم داور در قضاوت این مسابقه ناموفق بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجیدی فصل آینده هم سرمربی اتحاد کلبا خواهد ماند یا خیر، گفت: ان‌شاءالله. او به احتمال 99 درصد می‌ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها