يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۲۷۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
باوجود توجه ویژه رسانه‌های روس؛
سردار آزمون باوجود دعوت به تیم ملی فوتبال برای بازی با روسیه و کنیا، در این اردو غایب خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای بازی‌های تدارکاتی مقابل روسیه (۳ فروردین) و کنیا (۸ فروردین) از امروز آغاز می‌شود. به همین منظور بازیکنان شاغل در لیگ برتر که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، از صبح امروز در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کرده‌اند.

احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده سه لژیونر کشورمان در امارات و قطر هم به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند.

از تیم ملی خبر می‌رسد سردار آزمون مهاجم بایر لورکوزن از کادر فنی تیم ملی درخواست کرده است که در این اردو شرکت نکند. آزمون ظاهراً به دلیل مسائل خانوادگی و با اجازه از کادر فنی تیم ملی را در دیدار با روسیه و کنیا همراهی نمی‌کند.

حضور آزمون در اردوی تیم ملی به ویژه برای رسانه‌ها و کارشناسان روسیه اهمیت زیادی داشت چرا که این مهاجم سال‌ها در تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت بازی کرده و یکی از ستارگان خارجی لیگ روسیه محسوب می‌شد.

فدراسیون فوتبال امروز همچنین دستیاران امیر قلعه نویی را معرفی کرد. بر این اساس سعید الهویی، رحمان رضایی، علی اصغر قربان علی‌پور، آلین دینکا (مربی دروازه بان های تیم تراکتور) و علی کمانگری (آنالیزور) اعضای کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

دستیار اول خارجی سرمربی تیم ملی نیز به دلیل زمان محدود از زمان پایان بازی‌های لیگ تا آغاز اردو، پس از این اردو معرفی می‌شود و یک مربی ایرانی دیگر هم به کادر فعلی اضافه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها