أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۰۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبرداد؛
مدیرعامل سازمان زیباسازی فعالیت‌های فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به فعالیت‌های هنری و فرهنگی سازمان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار گفت: به مناسبت این ماه مبارک خیابان ولی عصر (عج) با ۲۰ کیلومتر ریسه ماه و فانوس نور آرایی شده که در کنار جشن نور تهران زیبا جلوه خاصی را به این خیابان داده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: صد المان حجمی ماه مزین به اسماً الهی و ۳۰ المان فانوس و آیات الهی نیز طراحی و ساخته و در میادین و نقاط شاخص شهر تهران نصب شده است.

به گفته صیادی بخش قابل توجهی از سازه‌های تبلیغات فرهنگی و تجاری شهر تهران تحت پوشش اکران فرهنگی شهر خوبی قرارگرفته است.

وی افزود: سقف نوری ۱۰ هزار مترمربعی میدان ولیعصر (عج)، تونل نوری خیابان مجاهدین و جشن نور تهران زیبا در بوستان ملت با ۵۰ سازه نوری تا عید فطر برپا خواهد بود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها