أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۰۴۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۲ فروردین استان تهران برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت این یوم الله را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های یوم الله ۱۲ فروردین اظهار داشت: تقارن یوم الله ۱۲ فروردین با ایام ماه مبارک رمضان و سالروز وفات حضرت خدیجه (س) یک فرصت مناسب برای تبیین دستاورد‌های جمهوری اسلامی و تشریح شرایط کشور در سال جدید است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۲ فروردین استان تهران یادآور شد: ماه رمضان، ماه بهار قرآن و بهترین فرصت برای انس هرچه بیشتر با معارف قرآنی است و باید از این فرصت کم نظیر برای بیان ریشه‌های قرآنی حکومت اسلامی و مبانی جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: با توجه به حضور پررنگ‌تر مردم در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و اماکن مذهبی، استفاده از ظرفیت مساجد برای بزرگداشت مراسم یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بسیار مهم است که تلاش می‌شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی اضافه کرد: روز دوازدهم فروردین از روز‌های مظلوم در تاریخ است که نباید اجازه داد به علت تلاقی این مناسبت با ایام نوروز، بزرگداشت روز جمهوری اسلامی کمرنگ شود، به همین خاطر ظرفیت بقاع متبرکه و اماکن گردشگری و ایستگاه‌های نوروزی در مسیر مسافران فرصت خوبی برای بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین در اختیار همه فعالان فرهنگی قرار داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای استفاده از ظرفیت نماز‌های جمعه در روز ۱۱ فروردین ماه اظهار داشت: باید از فرصت نماز‌های جمعه برای بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین به نحو مطلوب و شایسته‌ای استفاده کرد. به همین خاطر برنامه‌هایی در روز ۱۱ فروردین ماه با محوریت پایگاه‌های نماز جمعه پیش بینی و اجرایی می‌شود که از جمله می‌توان به دعوت از کارشناسان و تحلیلگران به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه، قرائت بیانیه ۱۲ فروردین در نماز جمعه شهرستان‌های استان تهران و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری و فضاسازی پیرامونی محیط نماز جمعه با محوریت پرچم ایران به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین اشاره کرد.

محمودی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین متذکر شد: تنظیم بیانیه اختصاصی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت دوازدهم فروردین و انعکاس بیانیه در خبرگزاری‌های رسمی کشور، استفاده از فرمایشات امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری درباره ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در سربرگ مکاتبات اداری، برپایی ایستگاه‌های فر هنگی، هنری، کودک و صلواتی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در استان تهران از جمله برنامه‌های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: برگزاری جشنواره بادبادک‌ها با حضور بادبادک‌هایی منقش به پرچم ایران و دیدار با خانواده‌های شهدا به مناسبت ۱۲ فروردین از دیگر برنامه‌های این ایام است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به اهمیت تزئینات و فضاسازی شهری در ایام الله ۱۲ فروردین و توجه جدی به نصب پرچم ایران در مراکز عمومی و پرتردد گفت: تبلیغات محیطی با محوریت پرچم جمهوری اسلامی در یوم الله دوازدهم فروردین بسیار مهم است به همین خاطر توصیه‌های لازم به شهرداری برای تزئینات و تبلیغات محیطی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین استان تهران با اشاره به ضرورت فعالیت در فضای مجازی با موضوع ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی یادآور شد: تولید محتوا در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها با موضوع دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر راه اندازی پویش‌های مختلف در فضای مجازی با عنوان جمهوری اسلامی نه یک یک کلمه کم‌تر نه یک کلمه زیادتر، من جمهوری اسلامی را دوست دارم و… در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: طراحی پوستر‌های تبلیغی و استوری و کلیپ با محوریت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به منظور انتشار در فضای مجازی نیز در دستور کار قرار گرفته و در ایام منتهی به روز جمهوری اسلامی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها