يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۰۵۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
سرمربی ایتالیایی تاتنهام به طور توافقی از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، باشگاه تاتنهام به طور رسمی اعلام کرد آنتونیو کونته با توافقی دوجانبه از سرمربیگری این تیم لیگ برتری کناره‌گیری کرده است. طبق اعلام این باشگاه انگلیسی، کریستین استلینی دستیار کونته تا پایان فصل به طور موقت هدایت اسپرز را برعهده خواهد داشت.

کونته 53 ساله که قراردادش با تاتنهام در پایان فصل جاری منقضی می‌شد، فصل پرفراز و نشیبی را با این تیم تجربه کرد. تیم تحت‌هدایت او در حال حاضر با 49 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی است، این در حالی است که دو بازی بیشتر از دیگر مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس، اینتر و چلسی ماه نوامبر 2021 بود که جانشین نونو اسپریتو سانتو در تاتنهام شد و در این مدت آمار 41 برد، 12 باخت و 23 تساوی را در 76 بازی با اسپرز تجربه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها