يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۰۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
بهرام‌آبادی مطرح کرد؛
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به توقیف ساعتی ۱۶۵۳ مورد از خودروها گفت: ۲۱۸۰ خودرو به پارکینگ منتقل شد که حاصل تخلفات حادثه‌ساز رانندگان بوده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از حوادث ناگوار حاصل از گم کردن آدرس توسط مسافران شهرستانی خبر داد و گفت: حدود ۵۰ درصد از تصادفات تهران به بزرگراه‌ها مربوط است و بخش عمده و مابقی آن‌ها به‌خصوص در ساعات تاریکی هوا و بین ساعات ۲۰ تا ۲۴ روی می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است. پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تا کنون با هزار و ۶۵۳ مورد توقیف ساعتی و دو هزار و ۱۸۰ مورد نیز اعزام به پارکینگ را ثبت و به همین نحو با متخلفان برخورد کرده است.

وی در پایان گفت: با توجه به خلوتی بزرگراه‌های تهران خواهشمند است با سرعت مطمئنه حرکت کنید و با عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی با توجه و تمرکز کامل به جلو برانید. امیدواریم در نوروز ۱۴۰۲ هم به‌سلامت به مقصد برسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها