أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۰۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۷۰۰ نفر در حوادث جوی ۴۸ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، صادق محمودی درباره اقدامات امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حوادث جوی ۴۸ ساعت گذشته گفت: در دو روز اخیر مجموعا ۲۷ استان تحت تاثیر بارش برف و باران قرار داشتند که در این میان در ۱۱ استان شامل ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد و لرستان عملیات امداد و نجات انجام شد.

وی با بیان اینکه امدادگران در ۲۲ منطقه شامل پنج محور، هفت شهر، هشت روستاو دو منطقه عشایری در ۱۸ شهرستان از این ۱۱ استان ماموریت امدادی انجام دادند، گفت: در مجموع این ماموریت‌ها به ۷۰۸ نفر امدادرسانی شده و ۱۰۸ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. هشت نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه از ۲۲ واحد مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شده است، گفت: در این مدت ۱۴۷ دستگاه خودروی سواری نیز از برف رهاسازی شد.

به گفته محمودی در مجموع این ماموریت‌ها ۳۵ تیم شامل ۱۳۰ نفر از امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشارکت داشتند و اقلامی مانند پتو، موکت، نایلون، بسته غذایی و ... نیز در میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها