يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۰۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
معترضان به کابینه رژیم صهیونیستی با وجود عقب‌نشینی نخست‌وزیر این رژیم از اصلاحات قضایی همچنان در خیابان‌های تل‌آویو ماندند.

به گزارش پایگاه 598، با وجود عقب‌نشینی موقت نتانیاهو از لایحه جنجالی اصلاحات قضایی، خیابان‌های اصلی تل‌آویو شب گذشته همچنان در تصرف معترضان بود.

لایحه اصلاحات قضایی که حزب حاکم به رهبری نتانیاهو آن را در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) پیشنهاد داده به کنست این اختیار را می‌دهد که احکام دادگاه عالی رژیم صهیونیستی علیه اعضای دولت و نمایندگان پارلمان را با رای اکثریت نمایندگان، وتو کند.

این لایحه در صورت تصویب، اختیارات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به عنوان عالی‌ترین مرجع قضایی این رژیم را محدود کرده و به عقیده مخالفان، باعث مصونیت نتانیاهو در پرونده‌های فساد و باقی ماندن او در قدرت خواهد شد.

موج گسترده‌ای از اعتصابات در میان دستگاه های خدمات رسان به صهیونیست ها، در سرزمین های اشغالی درست از صبح دیروز (دوشنبه) آغاز شد به طوری که زندگی را در این مناطق مختل کرد.

از صبح دیروز فرودگاه ها، بنادر، شرکت های هواپیمایی، شرکت برق، دانشگاه ها، سینماها، هتل ها و فروشگاه های بزرگ به جمع این اعتصابات پیوسته اند.

با اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی «العال» و کارکنان فرودگاه، پروازهای خارجی فرودگاه «بن گورین» به طور کامل متوقف شد و ۷۳ هزار مسافر با احتمال لغو سفر رو به رو هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها