أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۱۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
بخشنامه اجرای مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد و افزایش ۲۱ درصد به‌اضافه مبلغ ۸۳,۵۹۶ ریال روزانه سایز سطوح مزدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت کار ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه 598، بخشنامه دستمزد سال ۱۴۰۲ کارگران که به امضای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستورالعمل‌های تبعی آن به امضای مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید، جهت اجرا ابلاغ شد.

لازم به اشاره است که حداقل دستمزد کارگران برای سال جاری افزایش ۲۷ درصدی یافته و از چهار میلیون و ۱۷۹ هزار تومان به ۵ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۳۰ تومان رسیده است که این عدد با محاسبه مبلغ حق مسکن، بن خواربار و حق اولاد به هشت میلیون و ۸۲ هزار و ۶۰ تومان افزایش پیدا کرد.

مبلغ بن خواربار کارگران، یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و حق مسکن ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد، حق مسکن جهت اجرا باید به تصویب هیئت دولت برسد.

میزان افزایش برای کارگران سایر سطوح مزدی نیز ۲۱ درصد به‌اضافه مبلغ ۸۳,۵۹۶ ریال روزانه تصویب و پایه سنوات ۲۱۰ هزار تومان تعیین شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها