أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۱۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
طی روزهای ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین صورت گرفت
مدیرکل اوقاف استان قم گفت: 22 هزار و 943 نفر از مسافران نوروزی طی روزهای 25 اسفند تا یازدهم فروردین امسال از خدمات اسکان موقت و دائم بقاع متبرکه استان بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به ظرفیت اسکان موقت و دائم ایجاد شده در بقاع متبرکه شاخص استان برای ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی اظهار کرد: زائرسراها، سوئیت‌ها و سالن‌های اسکان در جوار این حرم‌های مطهر از 25 اسفندماه میزبان متقاضیان بوده‌اند.

وی افزود: از تاریخ یاد شده تا پایان یازدهمین روز فروردین ماه امسال، 399 هزار و 308 نفر زائر وارد بقاع متبرکه استان قم شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه دو هزار و 314 نفر از این زائران به صورت دائم و شبانه و 20 هزار و 809 نفر به صورت موقت از خدمات اسکان در بقاع متبرکه استفاده کرده‌اند گفت: این آمار مربوط به بازه زمانی 25 اسفند تا 11 فروردین امسال است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری می‌توان به اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه اشاره کرد که طی مدت یاد شده، 108 هزار و 86 نفر از زائران نمازهای یومیه خود را به جماعت و در حرم‌های مطهر امامزادگان قم بجا آورده‌اند.

به گفته اسکندری، ظرفیت اسکان دائم و موقت بقاع متبرکه قم به صورت همزمان، سه هزار نفر در یک شبانه‌روز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها