يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۳۲۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم ۳۰ تَن زخمی شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روسیا الیوم، سازمان خدمات اورژانس هلند اعلام کرد که بر اثر خارج شدن یک قطار مسافربری شبانه از ریل در غرب این کشور، یک نفر کشته و ده‌ها تَن دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، خدمات اورژانس هلند اعلام کرد: یک قطار مسافربری با حداقل ۵۰ مسافر در مسیر شهر «لیدن» به «لاهه» با تجهیزات ساختمانی برخورد کرد و از ریل خارج شد.

بنا به اعلام سازمان خدمات اورژانس هلند، در این سانحه که حدود ساعت سه و ۳۰ دقیقه به وقت محلی اتفاق افتاد، یک تن کشته و دست کم ۳۰ نفر زخمی شدند که برخی از آنها سرپایی معالجه و برخی دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین تیم‌های نجات در محل حادثه در یکی از روستاهای نزدیک لاهه حضور یافتند.

یک کشته و ۳۰ زخمی بر اثر سانحه خارج شدن قطار از ریل در هلند

خبرگزاری‌ها گزارش دادند که واگن جلویی قطار که در حال حرکت از شهر لیدن به لاهه بود، پس از تصادف از ریل خارج شد و به یک مزرعه سقوط کرد و یک واگن دیگر آتش گرفت.

پیش از این در گزارش‌ها اعلام شده بود که قطار مسافربری با قطار باری برخورد کرده است. راه آهن هلند (NS) نیز در توییتی اعلام کرد که سفر قطارهای بین لیدن و بخش‌هایی از لاهه به دلیل این حادثه لغو شده است.

یک کشته و ۳۰ زخمی بر اثر سانحه خارج شدن قطار از ریل در هلند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها